#DUNAVISIE
Weten wat onze huidige en toekomstige huurders drijft
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse eget nulla euismod, tempor est id, facilisis mi. Mauris vel nisi vitae enim congue porttitor et id elit. Sed et cursus neque, eu euismod ligula. Interdum et malesuada fames ac ante ipsum primis in faucibus. Curabitur a pulvinar metus. Praesent vestibulum aliquet mollis. Phasellus eleifend id dui sagittis pulvinar. Nam quis scelerisque lorem. Aliquam erat volutpat. Etiam orci dolor, luctus sit amet. Etiam orci dolor, luctus sit amet.
Proin aliquam ligula a nulla fringilla sagittis. Proin et dictum est. Nunc nec bibendum nibh, non tempor nulla.Donec tristique et nulla sed volutpat. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec pellentesque auctor eros, eget cursus est.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec pellentesque auctor eros, eget cursus est. Duis pharetra vel orci varius pulvinar. Vestibulum lacinia est pretium lacus porttitor, rutrum lacinia.
Participeren is merkbaar,
voelbaar en
hoorbaar
Combineren van empathie en zakelijkheid
Dienstverlening
is relevant,
onderscheidend
en geloof-waardig
Huurders ervaren merkbaar snelle actie en oplossingen voor vragen, het liefst in één contactmoment. Waar nodig, denken we buiten de kaders om tot concrete oplossingen te komen.
ACTIE & REACTIE
HUURDERS
PARTICIPATIE
Huurdersparticipatie is verankerd in onze organisatie. We nodigen de SHD, bewonerscommissies en huurders uit een actieve bijdrage te leveren aan beleid en keuzes. We communiceren transparant wat we wel en niet doen.
MERK-WAARDIGE
VISIE
Een ‘merk-waardige’ visie op dienstverlening van huidige en toekomstige huurders, die merkbaar en voelbaar bijdraagt aan de beleving van de huurder. Duidelijk, betrouwbaar en met aandacht en plezier.
#DUNAVISIE
HUURDER CENTRAAL
WAAR HEBBEN WE HET OVER?
HUURDER CENTRAAL
DOELSTELLINGEN
# DUNAVISIE
DE KOERS VAN 2021-2023
We halen actief feedback op bij huurders en gebruiken deze om elke dag beter te presteren.
ACTIEF
OPHALEN
EIGEN WEG
Elke huurder kiest zijn eigen weg in het contact met ons, on- en offline.
TEVREDENHEID
HUURDERS
Eind 2023 geven onze huurders ons minimaal een 8 in ons doorlopend onderzoek naar de tevredenheid over onze dienstverlening.
HELDERE
VERWACHTINGEN
Het is helder wat huurder en verhuurder van elkaar mogen verwachten.
Bij alles wat we doen, stellen we ons de vraag wat de wens is van onze huidige en toekomstige huurders. En die vraag stellen we niet aan onszelf, maar aan de mensen om wie het daadwerkelijk gaat.
Hoe we dit aanpakken, beschrijven we in een visie op dienstverlening.
Hierin staan de woorden: aandacht, duidelijkheid, betrouwbaarheid en plezier centraal. We kiezen ervoor ons basisproces goed op orde te hebben en leveren kwaliteit. Daarbij vinden we de juiste balans in wat we wel en niet doen
aan de ene kant en maatwerk aan de andere kant.
HUURDER CENTRAAL
Elke dag maximaal inzetten om
onze ambities voor de huurder te realiseren.
Bij klantenservice luisteren wij naar de behoeften en wensen van de huurders. Op die manier weten wij hoe wij hen centraal kunnen stellen.
Annemarie Rook
MANAGER WONEN
Lara WARRIS teamleider
klantenservice
Kwaliteit
betekent in
één keer
goed.
Monique Zwaan
MEDEWERKER
KLANTENSERVICE